Két dologgal biztos eltelítődtünk az ünnepek alatt: a bejglivel és az év legjobb karácsonyi reklám válogatásaival.
Ki fog gondolni a régi kedvencekre, az elmúlt korok kisebb és nagyobb kreatív megvalósításaira? Manapság már annyira polarizálódtak az ünnepi a reklámok, hogy sokan csak a szívükön keresztül próbálják megmarkolni a fogyasztókat, akiket utána felültetnek az érzelmi hullámvasútra, ahol nem a sikítás ellen küzdenek, hanem a könnyeiket igyekeznek elfojtani.A mi utazásunk változatos lesz, és nyugi, nem szeretnénk minden áron könnyet csalni az arcodra, de azért mi sem ígérhetünk semmit!
Amikor még úgy vélték, hogy a dohányzás egyáltalán nem káros a szervezetre, bátran reklámozták a fogyasztását. Bár finoman szólva, ezen a plakáton nem is a dohányzás népszerűsítése a legfelkavaróbb, és nem is a 20 centes árazás.
A Murad nem mondott kevesebbet, mint azt, hogy minden felnőtt Murad cigarettát szeretne karácsonyra. Reméljük, hogy nem lett tőle olyan a tekintetük, mint a Télapónak.