Vannak témakörök amelyeket érdemes szakemberekre bízni, még akkor is ha fájó szívvel költünk ezekre a szolgáltatásokra. Érdemes ugyanakkor mérlegelnünk az ár érték arányokat. Mennyit ér a saját időnk, és milyen minőséggel vagyunk képesek ellátni ezeket a feladatokat? A megfelelő válaszhoz nézzük meg az egyéb kiadásainkat illetve, hogy azokkal a kiadásokkal mekkora profit növekedés érhető el. Egy nagyobb vállalat havonta százezres nagyságrendű összeget költ el csak a céges kávéra, aminek következtében produktívabbak lesznek az alkalmazottak. Érdemes felismerni azt, hogy a marketing költségek nem takarítódnak meg csak átcsoportosítódnak, abban az esetben ha olyan saját belső erőforrással oldanák meg, akinek nincs meg a megfelelő szakértelme a témában.
Vannak témakörök, amelyeket érdemes szakemberekre bízni, még akkor is, ha fájó szívvel költünk ezekre a szolgáltatásokra. Érdemes ugyanakkor mérlegelnünk az ár-érték arányokat. Mennyit ér a saját időnk, és milyen minőségű lesz a munka, ha mi csináljuk? Képesek vagyunk ellátni ezeket a feladatokat? A megfelelő válaszhoz nézzük meg az egyéb kiadásainkat, illetve, hogy azokkal a kiadásokkal mekkora profitnövekedés érhető el. Egy nagyobb vállalat havonta százezres nagyságrendű összeget költ el csak a céges kávéra, aminek következtében produktívabbak lesznek az alkalmazottak. Érdemes felismerni azt, hogy a marketingköltségek megspórolása nem jelenti azt, hogy az a pénz meg is marad, simán csak átcsorog máshová házon belül, abban az esetben ha olyan saját belső erőforrással oldanák meg, akinek nincs meg a megfelelő szakértelme a témában.
Evidens, hogy mindig több vevőt szeretnénk, bár persze van egy maximum, amit ki tudunk szolgálni, mégis jó érzés, ha szinte szétszedik a “pultot” az érdeklődők. Egy csekklistát, ötletlistát állítottam össze arról, hogy mivel is érdemes kezdeni és folytatni a megvalósítást, ha úgy érezzük valami nem oké, elmaradoznak a vevők, vagy sok a reklámköltség, de nincs eredménye. Vágjunk is bele!
Szeretnél több vevőt? Úgy érzed valami visszatartja őket a vásárlástól? Vagy megrekedt az értékesítésed egy szinten? Vagy más dolog miatt kattintottál, mondjuk feltetted magadban a kérdést, hogy lehet több profitom? Oké, ez most kicsit top-shoposra sikerült…
Ne menjünk ennyire előre! Nem a reklámokkal kell először foglalkozni. Érdemes kicsit rendbe tenni a cégedet, a termékeidet, a szolgáltatásaidat, az ajánlatokat, vagy éppen az árazást. Tudom-tudom, nagyon jó terméked van és mindenkinek szüksége van rá. Efelől nincs is semmi kétségem! Viszont itt vagy, szóval most foglalkozzunk azzal, hogy mi az, amin lehet, sőt, kell is változtatni, vagy milyen lehetőségeid vannak.
Írd fel, mikor volt utoljára akció nálad. Ha folyamatosan, akkor már ezzel kezdheted, hogy beszünteted a folyamatos akciózást!
Tedd fel magadnak a kérdést, hogy mely folyamatokat lehetne automatizálni! Van olyan folyamat, amire van már online megoldás, vagy egyszerűbb megoldás? Keresd meg!
A MÍNUSZ EGYEDIK lépés!