A DIGITAL NETWORK AGENCY (DNA) story 2016-ban indult

A Digital Network Agency 2016-ban indult, miután frusztráltak és fáradtak lettünk az ügynökségi együttműködésektől. Akkor még 3 személyes garázscégként kisvállalati projekteken dolgozva csak reméltük, hogy lehet ezt másképpen is csinálni. Ma már tudjuk.

Tudjuk, hogy a marketingügynökséged lehet a céged kiterjesztése és nem csak egy ‘külsős’ partner. Tudjuk, hogy te akkor teljesítesz a legjobban, ha a víziódra fókuszálhatsz, mi pedig akkor, ha veled egyetértésben szakértőként vehetjük át a marketinged. A pénzed oda megy, ahová szánod: a cégedet támogató marketingtevékenységre és az ezt elvégző szakemberekre. Nem versenynevezésekre és irodai dekorációra. Mi a csapatod vagyunk, aki érti és támogatja a céljaidat, mert azok pontosan egyeznek a mi céljainkkal. Hiszen, ha jól megy az üzleted jól megy az üzletünk.

Ezt a partnereink is érezték, így állandó csapatunk megtriplázódott, így jelenleg is 12 ügyféllel dolgozunk nap mint nap. FMCG, üzleti tanácsadás, sport, szállítmányozás, televíziós produkciók, médiumok, mondj egy iparágat és nekünk biztosan van tapasztalatunk benne!

Jobbat, jobb áron?
Hogyan?
NO MORE BULLSHIT?

Tapasztalatból tudjuk, hogy milyen többletköltségekkel jár egy szervezet fenntartása.  Az iroda bérlés, backoffice alkalmazása, a megfelelő szakemberek felkutatása stb. Ezeket a többletköltségeket megfelelő stratégiával jelentős mértékben képesek vagyunk átcsoportosítani a minőségi szakemberek díjaira. Azt szeretnénk, ha ez lenne a fókuszban. Beszéljünk át mindent őszintén és kezdjük a munkát!

Sok ügynökség létezik, miért pont a DNA?
  • A lehető legjobban kívánjuk megfizetni a szakembereinket, ami tükrözni fogja az ügyfél elégedettségét
  • A lehető legmélyebben szeretnénk megérteni ügyfelünk cégének működését, a folyamatokat, és erre valódi megoldást adni
  • Keressük a hatékony együttműködést

Nem költünk arra, ami nem hasznos neked

Arra költünk, amitől eredményt várunk. Jó szakemberekre és az általunk biztosított szolgáltatás minőségére. Nem a fancy iroda építi a csapatunkat és a cégedet, hanem a megbecsült csapattagok.

Transzparencia

Nem beszélünk félre. Minden kampányt és minden hirdetési fiókot látni fogsz mi pedig ott leszünk, hogy megválaszoljuk a kérdéseidet. Legyen szó árazásról vagy eredményekről őszintén beszélünk, hiszen egy csapat vagyunk.

Eredmények

Nem projektekben gondolkozunk, hanem partnerségben. Megismerjük a cégeteket, a missziótokat és veletek közösen alakítjuk ki a stratégiát. Akkor vágunk bele a közös munkába, ha tudjuk, hogy mi vagyunk a megfelelő marketingügynökség számotokra.

Szakértők a fedélzeten

A csapatunkban dolgozó szakembereknek több évtizednyi tapasztalatuk van itthonról és külföldről. Emellett folyamatosan képzéseken veszünk részt, hogy a legfrissebb trendeket is elhozzuk nektek. Ha valamihez nem értünk, külsős szakértőket hozunk be ahelyett, hogy félrebeszélnénk. Mert segítséget kérni nem szégyen, a partnereinknek rossz szolgáltatást nyújtani viszont az.

Hogy néz ez ki számokban?

Hagyományos ügynökség

  • A szolgáltatás minimum 40%-a profit
  • A szolgáltatást végző szakemberek díja projektre és időre lebontva, a vállalási ár alig 20%-a
  • A szolgáltatás fennmaradó 40%-a elmegy a rezsire és a cégszintű működés fenntartására

DNA

  • A szolgáltatás minimum 40%-a profit
  • A szolgáltatást végző szakemberek díja projektre és időre lebontva, a vállalási ár 55%-a
  • A szolgáltatás fennmaradó 5%-a elmegy a rezsire és a cégszintű működés fenntartására
Szerinted ki lesz motiváltabb jó munkát végezni, az a szakember, aki 20%-t vagy 55%-t kap? Mennyivel jobb szakembert kapsz ebből a pénzből?