A DIGITAL NETWORK AGENCY (DNA) story 2016-ban indult

amikor még csak 3 személyes kis garázscégként valósítottuk meg a kisvállalatok különböző izgalmas projektjeit. Mára több csapattal dolgozunk együtt, akikkel nagyvállalati és külföldi partnerek projektjein dolgozunk együtt.

Mindannyian működtünk együtt ügynökségekkel éveken keresztül, kiismertük működésüket, jó és rossz oldalaikat, és azt láttuk, hogy bár rengeteg ügynökség van, de olyan, amelyikkel igazán jó együtt dolgozni és költséghatékony is, az kevés. Mi azt szeretnénk, ha ügyfeleink pénze ténylegesen arra lenne elköltve, amire ő szánja: a jó szakemberre és a kampánybüdzsére. Nem a céges reggelire, nem a fancy irodára, nem értelmetlen, de látványos kampányokra, hanem rá, a vállalkozására, hogy eredményeket hozzon.

2018

Megtapasztaltuk egy induló vállalkozás megannyi kihívásait, nehézségeit. Megnyertük az első nagy ügyfelünket és hosszú együttműködést kötöttünk az ARENA Magyarországgal.

2019

Szintet léptünk és megszerveztük cégszerű működésünket, kialakítottuk az arculatunkat és a vízióinkat. Bővültünk ügyfelekkel, partnerekkel, szolgáltatásokkal.

2020

Célunk, hogy erősebb partnerségi kapcsolatokra tegyünk szert, és megvessük lábunkat a piac szélesebb szegmenseibe.

NO MORE BULLSHIT?

Tapasztalatból tudjuk, hogy milyen többletköltségekkel jár egy szervezet fenntartása.  Az iroda bérlés, backoffice alkalmazása, a megfelelő szakemberek felkutatása stb. Ezeket a többletköltségeket megfelelő stratégiával jelentős mértékben képesek vagyunk átcsoportosítani a minőségi szakemberek díjaira. Azt szeretnénk, ha ez lenne a fókuszban. Beszéljünk át mindent őszintén és kezdjük a munkát!

Sok ügynökség létezik, miért pont a DNA?
  • A lehető legjobban kívánjuk megfizetni a szakembereinket, ami tükrözni fogja az ügyfél elégedettségét
  • A lehető legmélyebben szeretnénk megérteni ügyfelünk cégének működését, a folyamatokat, és erre valódi megoldást adni
  • Keressük a hatékony együttműködést

Iroda nélkül

Nem bérlünk irodát, de beszélünk folyamatosan, találkozunk rendszeresen, kihasználjuk a technológia minden lehetőségét, hogy csapatként együtt dolgozzunk.

Transzparencia

Nem kérjük el ügyfeleinktől a kampányokra szánt büdzsét. Közvetlenül fizetik a szolgáltatónak, mi pedig hozzáférést biztosítunk minden hirdetési fiókhoz, minden eredményhez. Abban hiszünk, hogy a transzparencia, az árazástól kezdve, az eredmények bemutatásáig alapvető összetevője egy jó ügynökségi kapcsolatnak.

Biztos megtérülés

Nem szeretnénk csak egy projektet teljesíteni. Megismerjük a cégeket a lehető legmélyebben és ehhez alakítjuk ki közösen a stratégiát. Szeretnénk megérteni a működésüket és akkor elvállalni, ha kutatásaink alapján tudjuk biztosítani, hogy megtérül a befektetett pénzük. Ez közös érdekünk, nem csak az ügyfélé.

Profi szakemberek

Olyan szakemberekkel dolgozunk együtt, akik a piacon a legjobb megoldásokat tudják nyújtani. Ha ez nincs meg házon belül, akkor külső kapcsolati rendszerünkkel együtt dolgozva oldjuk meg a problémát, a szakmailag maximálisan elvárható szint teljesítése a prioritás.

Lássuk a számokat pontosan!

Hagyományos ügynökség

  • A szolgáltatás minimum 40%-a profit
  • A szolgáltatást végző szakemberek díja projektre és időre lebontva, a vállalási ár alig 20%-a
  • A szolgáltatás fennmaradó 40%-a elmegy a rezsire és a cégszintű működés fenntartására

DNA

  • A szolgáltatás minimum 40%-a profit
  • A szolgáltatást végző szakemberek díja projektre és időre lebontva, a vállalási ár 55%-a
  • A szolgáltatás fennmaradó 5%-a elmegy a rezsire és a cégszintű működés fenntartására
Ki végez jobb, minőségibb munkát? Aki egy torta 20%-át kapja meg vagy, aki 55%-át?