Milyen kézzelfogható részekből épül fel egy UX? Mikor lehet rá szükséged?

KVALITATÍV UX KUTATÁS

Személyes interjúk, kognitív térképek, kérdőívek, UX interjúk segítik megérteni a felhasználói viselkedést és elvárásokat.

Kvalitatív módon végzünk UX kutatásokat: végfelhasználók bevonásával ismerjük meg a motivációkat, igényeket a fejlesztési ciklus bármely szakaszában.

  1. SZEMÉLYES UX INTERJÚ
    Arra kérjük a felhasználókat, hogy a felület/szolgáltatás használata közben videón rögzítsék gondolataikat.
  2. COGNITIVE MAP
    3-4 felhasználó bevonásával megtervezzük az ideális ügyfélfolyamatot, az elvárások megértésére koncentrálva.
  3. NAPLÓZÁS
    A felhasználókat hosszabb időn keresztül kérjük a termék használatára, miközben élményeiket, tapasztalataikat rögzítik.
  4. KÉRDŐÍVEK
    nagyobb elemszámú kvalitatív visszajelzéseket online kérdőíves kutatásokkal gyűjtjük össze.
  5. FÓKUSZCSOPORTOS INTERJÚ
    5-8 fő bevonásával ütköztetjük a résztvevők véleményeit, megéléseit, érzéseit.
  6. THINK ALOUD VIDEÓK
    Arra kérjük a felhasználókat, hogy a felület/szolgáltatás használata közben videón rögzítsék gondolataikat.
PERSZÓNA, USER JOURNEY, INFORMÁCIÓS ARCHITEKTÚRA

Megtervezzük a célcsoportokhoz igazodó ideális ügyfélutakat.

WIREFRAME, LOW FIDELITY PROTOTÍPUS TERVEZÉS

Kattintható prototípust készítünk, amely bemutatja a felület működését.

UI TERVEZÉS

A prototípus elkészültével arculati elemekhez igazodó végső UI terveket készítünk psd vagy html formátumban.

ITERATÍV TESZTELÉS

A felhasználói visszajelzéset folyamatosan beépítjük a design folyamat során. Nem zárjuk le a fejlesztést az első teljes verzió elkészültekor, hanem midnent folyamatosan tesztelünk és javítunk.