Cégedre szabjuk a konzultációs alkalmakat

Egy vállalkozást fejleszteni hatalmas feladat, és már-már végeláthatalan teendőkkel jár. Ez

ért a vállalkozók többségének nincs ideje megállni, gondolkodni, részletekben kutatni. Óriási lelkesedéssel tudnak beszélni a tevékenységükről, de nehezen találják az alkalmat a kiszakadásra.

Ebben tudunk segítséget nyújtani, hogy a mi szakmai tudásunkat, és a te vállalkozói tudásodat, és termékismeretedet ötvözve felkutassuk a még kiaknázatlan lehetőségeidet. Jelentkezz hozzánk tanácsadásra, és beszéljük át a lehetőségeket!

Mi fog történni

A jelentkezés első lépése a regisztrációs űrlap kitöltése, amit az Ajánlatkérés menüpont alatt találsz meg. A kapcsolati adatokon túl éremes megadni minél több alapinformációt a céggel kapcsolatban. Érdemes kitérni a következőkre:

  • A cég termékei és szolgáltatásai
  • A termékek célcsoportja (kik a vásárlók, kiket szeretne a vállalat megszólítani?)
  • A jelenleg használt online marketing eszközök felsorolása: weblap, Facebook, Instagram, LinkedIn, egyéb oldalak
  • Honnan érkeznek a látogatók? Milyen marketing csatornákat használ jelenleg a cég? (Például Google Ads keresőhirdetés, Google Shopping kampány, Árukereső, Facebook hirdetés, egyéb platformok)
  • Hogyan zajlik az eredmények értékelése? (Google Analytics és egyéb mérési rendszerek)

Minél több adatot megadsz, annál jobban fel tudunk készülni az alkalomra, hogy ne a nulláról induljon a beszélgetésünk. Ha új termékről van szó, vagy esetleg eddig nem használták marketing eszközöket, akkor sincs semmi gond, kitaláljuk, hogy mi lenne számodra a legmegfelelőbb!