Cégedre szabjuk a konzultációs alkalmakat
Egy vállalkozást fejleszteni hatalmas feladat, és már-már végeláthatalan teendőkkel jár. Ez
ért a vállalkozók többségének nincs ideje megállni, gondolkodni, részletekben kutatni. Óriási lelkesedéssel tudnak beszélni a tevékenységükről, de nehezen találják az alkalmat a kiszakadásra.
Ebben tudunk segítséget nyújtani, hogy a mi szakmai tudásunkat, és a te vállalkozói tudásodat, és termékismeretedet ötvözve felkutassuk a még kiaknázatlan lehetőségeidet. Jelentkezz hozzánk tanácsadásra, és beszéljük át a lehetőségeket!
Mi fog történni
A jelentkezés első lépése a regisztrációs űrlap kitöltése, amit az Ajánlatkérés menüpont alatt találsz meg. A kapcsolati adatokon túl éremes megadni minél több alapinformációt a céggel kapcsolatban. Érdemes kitérni a következőkre:
- A cég termékei és szolgáltatásai
- A termékek célcsoportja (kik a vásárlók, kiket szeretne a vállalat megszólítani?)
- A jelenleg használt online marketing eszközök felsorolása: weblap, Facebook, Instagram, LinkedIn, egyéb oldalak
- Honnan érkeznek a látogatók? Milyen marketing csatornákat használ jelenleg a cég? (Például Google Ads keresőhirdetés, Google Shopping kampány, Árukereső, Facebook hirdetés, egyéb platformok)
- Hogyan zajlik az eredmények értékelése? (Google Analytics és egyéb mérési rendszerek)
Minél több adatot megadsz, annál jobban fel tudunk készülni az alkalomra, hogy ne a nulláról induljon a beszélgetésünk. Ha új termékről van szó, vagy esetleg eddig nem használták marketing eszközöket, akkor sincs semmi gond, kitaláljuk, hogy mi lenne számodra a legmegfelelőbb!