Hogyan tudunk segíteni neked jobb helyezést és több forgalmat elérni?

Megtehetjük ezt persze fizetett hirdetésekkel is, de segítségül hívhatjuk a SEO-t is, amikor a tartalmad előállításától kezdve, azon dolgozunk, hogy növeljük a márkád ismertségét, elismertségét és kiegészítsük a fizetett kampányaidat, plusz organikus forgalmat terelve az oldaladra.

A SEO a komplex online marketing egyik eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. De ez egy idő és energiaigényes rendszer. Tévedés azt gondolni, hogy elég egyszer beállítani és onnantól kezdve hozni fogja a vásárlókat éveken keresztül. A Google algoritmusai folyamatosan változnak, új oldalak jelennek meg. Ezért, ahhoz, hogy igazán jól tudjuk csinálni a dolgunkat, folyamatosan képben kell lennünk.

TECHNIKAI SEO

Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek nagyon fontosak, és erre fog épülni a SEO összes többi eleme, így nagyon fontos, hogy ez rendben legyen.

ON-SITE SEO

A következő lépésnél az oldal egész tartalmát relevánssá kell tenni, és a megfelelő kulcsszavakra fel kell építeni. Rendbe kell tenni nem csak a tartalmat, de számít a: title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek felépítése is.

OFF-SITE SEO

A Google rangsorába annál előrébb kerülünk (leegyszerűsítve), minél több külső, megbízható link mutat az oldalunkra. Emiatt ki kell építeni egy külső erőforrás bázist a weboldalnak.

GOOGLE ADS

A SEO nem egy gyors folyamat, nem várhatjuk el egyik napról a másikra, hogy hatalmas változások következzenek be. Ha olyan kampányt indítunk, aminél ez kimeleten fontos, és muszáj gyors elérést biztosítani, (és még számos más eset is előfordulhat) akkor jön a képbe a Google Ads.