Előzd meg a piacod profi AdWords (Google Ads) kampányokkal.
A Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) a Google hirdetési szolgáltatása, amelynek segítségével fizetett hirdetéseket helyezhetsz el a Google termékeiben és a Google partnerek webhelyein. Ezek a hirdetések (jellegüktől függően) általában kiemelt pozícióban jelennek meg az ingyenes (vagyis organikus) találatok között:
- Fiók elkészítése/átvétele
- Fiók beállítása/javítása
- Kulcsszókutatás
- Kampányok létrehozása
- Kampányok menedzselése
- Optimalizálás szoftverekkel
- Havi beszámoló készítése
GOOGLE ADS HÁLÓZATAI
A Google Ads rendszer két hálózatból áll: ezek a Keresési Hálózat illetve a Display Hálózat – ezeken helyezheted el CPC és CPI hirdetéseidet attól függően, hogy milyen célokat szeretnél elérni velük.
A Keresési Hálózathoz tartoznak a Google Keresőben, a Google Térképen és más Google termékekben megjelenő fizetett találatok.
Míg a Keresési Hálózat szöveges hirdetéseket tartalmaz, a Display Hálózat az egyéb jellegű hirdetéseké – ide tartoznak a YouTube videókon megjelenő hirdetések, a Gmail reklámok és a Google partnereinek webhelyein felbukkanó hirdetések (általában bannerek formájában).
CÉLZÁS A GOOGLE ADS RENDSZERÉBEN
A különböző hirdetések úgynevezett célzás segítségével jutnak el a hirdetőktől az ideális felhasználókhoz. A legegyszerűbb példája ennek simán rákeresni egy termékfajtára, és megnézni, hogy milyen hirdetések szerepelnek a találatok között.