Előzd meg a piacod profi AdWords (Google Ads) kampányokkal.

A Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) a Google hirdetési szolgáltatása, amelynek segítségével fizetett hirdetéseket helyezhetsz el a Google termékeiben és a Google partnerek webhelyein. Ezek a hirdetések (jellegüktől függően) általában kiemelt pozícióban jelennek meg az ingyenes (vagyis organikus) találatok között:

  • Fiók elkészítése/átvétele
  • Fiók beállítása/javítása
  • Kulcsszókutatás
  • Kampányok létrehozása
  • Kampányok menedzselése
  • Optimalizálás szoftverekkel
  • Havi beszámoló készítése
GOOGLE ADS HÁLÓZATAI

A Google Ads rendszer két hálózatból áll: ezek a Keresési Hálózat illetve a Display Hálózat – ezeken helyezheted el CPC és CPI hirdetéseidet attól függően, hogy milyen célokat szeretnél elérni velük.

Keresési Hálózathoz tartoznak a Google Keresőben, a Google Térképen és más Google termékekben megjelenő fizetett találatok.

Míg a Keresési Hálózat szöveges hirdetéseket tartalmaz, a Display Hálózat az egyéb jellegű hirdetéseké – ide tartoznak a YouTube videókon megjelenő hirdetések, a Gmail reklámok és a Google partnereinek webhelyein felbukkanó hirdetések (általában bannerek formájában).

CÉLZÁS A GOOGLE ADS RENDSZERÉBEN

A különböző hirdetések úgynevezett célzás segítségével jutnak el a hirdetőktől az ideális felhasználókhoz. A legegyszerűbb példája ennek simán rákeresni egy termékfajtára, és megnézni, hogy milyen hirdetések szerepelnek a találatok között.