A tartalom egy digitális korban az életet jelenti bármilyen üzletben vagy szervezetben.

MÁRKAÉPÍTÉS.

A márkaépítés egy tudatos folyamat, amelynek célja, hogy jelentést adjunk a márkának (legyen az egy termék, szolgáltatás vagy a vállalat neve). 

KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA.

Az eredmények terjesztését, a projekt hatásainak, létrehozott termékeinek – a projekt létének – minél szélesebb körben való megismertetését célozza.

ARCULAT.

Minden olyan felületen egységesen kell kommunikálni, ahol a célközönség találkozhatnak a márkával: weboldal, landing page, névjegykártya, közösségi média, plakátok, szórólapok, tévé és rádió megjelenések. A cég értékei és üzenetei így egységesen jelenhetnek meg.

MARKETING / KÖZÖSSÉGI MÉDIA.

A közösségi média ereje abban rejlik, hogy képes kiépíteni a márkaismertséget, és fokozni az un. ROI-t, azaz a megtérülést. Rengeteg biznisz marketing költségvetésében és stratégiájában tölt be domináns szerepet.

Marketing stratégiánknak különböző aspektusai vannak. Gyakori hiba, hogy minden energiánkat egyetlen területbe fektetjük, és a többit elhanyagoljuk.

NINCS ANNYI HELY A CSÚCSON, HOGY LEÜLHESS!

Digital Network Agency – CEO

Minden olyan dolgot ami az értékesítést támogatja, marketingnek nevezünk.​

MŰKÖDÉSÜNK:

  • Mi volt az oka, hogy felkerestél minket?
  • Milyen problémákat szeretnél megoldani?
  • Milyen célokat szeretnél elérni?
  • Mekkora keretet tudsz rászánni?

A probléma és elérendő célok pontos definiálása kérdések, eddigi eredmények megvizsgálásával

  • kommunikációs felületek
  • a kommunikáció időzítése, tartalma
  • budget allokáció
  • együttműködés hossza, jellege (próbaidő lehetőség, havidíj vagy projekt alapú)
  • ajánlatcsomag küldése
  • szerződés aláírása
  • részletes kampányterv közös kidolgozása, jóváhagyás
  • szükséges adatok, hozzáférések átadása
  • első kampány indítása