Hogyan használd hatékonyan a TikTok-ot az üzleti életben?

Több mint 1 milliárd havi aktív felhasználójával a TikTok gyorsan a világ egyik legnagyobb közösségi média platformjává vált.

A Z generációt szórakoztató videó streaming alkalmazásként indult, de hamar bekebelezte a marketing világát is, teljesen új szintre emelve a márkakommunikációs lehetőségeket.

Ebben a cikkben megmutatjuk, miért fontos, hogy a TikTok a te közösségi média marketing stratégiádnak is elengedhetetlen része legyen. Felvázoljuk, hogyan reklámozhatod legjobban termékeid/szolgáltatásaid, hogyan léphetsz kapcsolatba a vásárlókkal, és hogyan növelheted vállalkozásod a TikTokon.

Miért érdemes a vállalkozásoknak elgondolkodniuk a TikTok használatán?

Azt gondolhatod, hogy a TikTok a kihívásokról, hülyéskedésekről és táncvideókról szól. Bár ez részben igaz, viszont a szórakoztató tartalomban is rengeteg lehetőség rejlik a márkák számára, hogy személyes szinten lépjenek kapcsolatba közönségükkel.

Ráadásul az egyesült államokbeli TikTok-felhasználók 47,4%-a 30 év alatti, és a felhasználók több mint fele tinédzser. A fiatalabb közönséget megcélzó márkák számára a TikTok aranybánya.

Forrás:https://www.statista.com/statistics/1095186/tiktok-us-users-age/

Magyarországon mintegy 2.300.000 felhasználó található. A magyar felhasználók 70%-a már betöltötte a 18. életévét, 30%-a pedig a 35. életévét, emellett a 25-35 éves korosztály többsége 2020-ban letöltötte az alkalmazást.

De még ha vállalkozásod nem is Z generációs ügyfeleket céloz meg, akkor is profitálhat a platformon való megjelenésből.

Iparágától és piaci résétől függően ezek a fiatal felhasználók idővel a célközönséggé válnak, miközben a TikTok nagymértékben befolyásolja vágyaikat, törekvéseiket és még a vásárlási döntéseiket is. Ráadásul ne feledkezzünk meg arról a tényről sem, hogy a TikTok-felhasználók több mint 50%-a még mindig 30 év feletti, ami azt jelenti, hogy a platformon jelenleg még potenciálisan kiaknázatlan közönség található.

Ezért is tartjuk fontosnak megemlíteni a TikTok üzleti célú használatának néhány fontosabb előnyét:

Márkaismertség növelése

A TikTok többféle módon kínál lehetőséget a márka ismertségének növelésére. Dolgozhatsz influenszerekkel, különféle típusú hirdetéseket futtathatsz, ezenkívül, ha szórakoztató és egyedi tartalmat készítesz, videóid nagy eséllyel terjedhetnek el.

Termékek reklámozása

A TikTok marketingben az a legjobb, hogy nem tűnik marketingnek. Rengeteg módja van termékeink népszerűsítésére anélkül, hogy rámenősnek tűnne portfóliónk reklámozása. Dolgozhatsz például olyan influenszerekkel, akikben megbízol és megbízik a célközönséged is. Sőt amellett, hogy valóban hasznos és szórakoztató videókkal szórakoztathatod követőid még reklámozhatod is a vállalkozásod.

Közösség építése

A TikTok mára több millió felhasználóval rendelkezik több mint 140 országban. Ez az egyik legjobb platform a nemzetközi közönség elérésére valamint az ügyfélkör bővítésére. Ráadásul mindig megvan az az előnye, hogy elérheted azokat az exkluzív TikTok-felhasználókat, akik nem használnak aktívan semmilyen más közösségi platformot.

Új ügyfelek szerzése

A TikTok lényege, hogy hiteles, vonzó tartalmat hozzon létre, amely egyszerre emberi és személyes. Ez segít erős kapcsolatokat kialakítani a közönséggel és növeli annak esélyét, hogy vásárlókká váljanak. Ráadásul, ha a megfelelő trendre reagálsz a megfelelő időben (vagy még jobb, ha elindítasz egy trendet), akkor számos új vásárlóra is szert tehetsz.

Nincs még TikTok-fiókod? Akkor ideje, hogy regisztrálj! 😉 Ha pedig úgy látod, hogy segítségre lenne szükséged, akkor hívj minket és beszélgessünk!

NO MORE
AVOIDING THE POINT

LET'S TALK!

+36 20 420 0306
hello@dna.hu

OR FIND US ON:

IF YOU ALREADY HAVE A VISION, YOU NEED THE TOOLS!

REQUEST A QUOTE!
Digital Network Agency - 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram