Mi is a Google Ads?

A marketing világa rengeteget változott az elmúlt években. A Google Ads azonban évek óta egy állandó, fontos platform a marketing eszközök között, amely mindig alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez. Használatával és a megfelelő beállításokkal sikeresebbé teheted vállalkozásodat!

Mit is kell tudnod a fizetett online hirdetések egyik leghatékonyabb módjáról?

Szinte minden alkalommal, amikor egy vállalkozás weboldalának hirdetése az első (vagy kiemelkedő) helyen szerepel keresési eredményként a Google keresés során, nem csak a jó SEO eredményét mutatja, hanem nagy valószínűséggel a vállalkozás eredményes Google Ads kampányoknak köszönheti a helyezését.

A Google Ads segítségével csak a ténylegesen mérhető eredményekért fizetünk, pl: webhelyre leadott kattintások száma. Ahhoz, hogy azoknál a potenciális vevőknél, ügyfeleknél, akik releváns kifejezéseket keresnek a Google-ben, megjelenjen az adott vállalkozás Google hirdetése, bizony fizetnünk kell, hiszen az eredményesség nincsen ingyen.

Beállíthatod kampányod hirdetési és kiadási felső határát, amelyeket a Google automatikusan követ és felajánlja számodra a döntés lehetőségét, hogy számodra megfelelően szűrhesd a célcsoportodat.

Hogyan működik a Google Ads?

Most, hogy kicsit közelebb kerültél ahhoz, hogy ismerd magát az eszközt, lássuk, hogy a gyakorlatban hogyan működik.

Beállítása előtt első sorban meg kell határoznod, hogy milyen célt szeretnél elérni:

  • Növelni szeretnéd a vállalkozás felé irányuló hívásokat?
  • Több látogatót szeretnél az oldaladra terelni?
  • Több embert szeretnél az üzletedbe irányítani?

Ezt követően meg kell határoznod, hogy helyi vagy globális közönséghez szeretnéd eljuttatni a hirdetéseidet. Megadsz a rendszernek képeket vagy 3 rövid mondatot, ami a Googlenek irformációt ad a vállalkozásodról, ő pedig ezeket az adatokat arra fogja használni, hogy segítsen neked ú.n. hirdetési copy-kat létrehozni. Végül meg kell határoznod azt a költségkeretet, amelyet a Google fel tud használni a Google Ads kampány elindítására, működésére. 

Your target audience will see your ad rank high and appear as a top search result, and as more people click on your PPC campaign ads, your business will come closer to fulfilling its preset budget.

A Google Ads 5 típusa

  1. Keresési kampány:

A keresési kampányrévén a hirdetések nemcsak a Google keresőben és térképen jelennek meg, hanem több száz más Google partnernél is. Köztük a Youtube-on vagy a Google Shoppingon. Ezen webhelyek bármelyikén, amikor egy felhasználó rákeres egy számodra releváns kulcsszóra, látni fogja a hirdetéseidet.

Ez a kampány típus segít növelni az eladásaidat,a feliratkozásokat, a webhelyed forgalmát és segít bevonzani potenciális ügyfeleket is.

  1. Display-kampány:

A Display – kampány révén vizuálisan vonzó hirdetéseken keresztül juthatsz el azokhoz az emberekhez, akik a Google Display Hálózat termékeit használják, beleértve a Gmailt és a Youtube-ot is. Fontos, hogy egy egyedi, emlékezetes hirdetéssel növelheted márkád ismertségét.

  1. Videókampány

A videókampány révén a vállalkozásod reklámozására a Youtube és a Google Display Hálózat felületein megjelenő videóhirdetések szolgálnak. A Google Ads kampány ezen típusa növeli márkád általános ismertségét, emellett segíti a koncerziók növelését és és számodra potenciális embereket terel a weboldaladra.

  1. Shopping – kampány

A Shopping – kampány keretein belül a Google a webáruházad termékadatait használja a keresési kulcsszavak helyett annak a meghatározására, hogy a Google Shopping-on belül hogyan és hol jelenítse meg a hirdetéseidet.

Ez a kampánytípus a legideálisabb termékeid online értékesítésének növeléséhez, az emberek vásárlásra ösztönzésére, illetve használható a fizikai helyen rendelkezésre álló termékek promóciójához is.

  1. Alkalmazáskampány:

Az alkalmazáskampány segítségével hirdetéseid megjelennek a Google keresés mellett a Youtube-on, a Google Play-ben, az AdMob-ban, a Google Display Hálózatán, a Google Discover szolgáltatásban, a Google keresési partnerei és sok más alkalmazáshirdetéseket megjelenítő webhelyen és alkalmazásban. Ez a kampányforma növeli az alkalmazáson belüli értékesítést és segít új alkalmazásfelhasználókat találni. 

Miért ajánljuk a Google Ads használatát?

  • Lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy bárkit elérjenek, aki a Google-t használja információszerzés céljából. Legyen szó akár szolgáltatásról vagy termékről.
  • Optimalizált használata esetén nagyszámú felhasználót terelhet hozzád, akik pont azt szeretnék, amit te kínálsz nekik.
  • Növeli a leadeket és potenciális ügyfeleid számát, ha kampányaid megfelelően vannak beállítva
  • Segít, hogy azokra az emberekre összpontosíts

Ha jelenleg nincs Google Ads-fiókja vállalkozásodnak, vagy van de úgy érzed, hogy nem megfelelő mértékben használod ki, bízunk benne, hogy a fent leírtak segítettek abban, hogy fontolóra vedd szakember segítségét, hogy kihasználhasd ennek a platformnak a lehetőségeit és előnyeit.

NO MORE
AVOIDING THE POINT

LET'S TALK!

+36 20 420 0306
hello@dna.hu

OR FIND US ON:

IF YOU ALREADY HAVE A VISION, YOU NEED THE TOOLS!

REQUEST A QUOTE!
Digital Network Agency - 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram