Ha a közösségi média platformok egyik leglátványosabb típusát keresed, a médiamegosztó hálózatok jelentik számodra a választ. Ezeken a médiaalapú webhelyeken különböző típusú közösségi média kampányokat hozhatsz létre.
A médiamegosztó hálózatok többnyire a fotók és videók megosztására összpontosítanak.
Míg olyan oldalak, mint a Facebook és a Twitter lehetővé teszik fotók közzétételét, ezek mégsem tekinthetők médiamegosztó hálózatoknak. A médiamegosztó hálózatok kizárólag a látvány megosztására összpontosítanak.
Vessünk egy pillantást a médiamegosztó hálózatok három lehetőségére:
Több mint 1 milliárd havi aktív felhasználóval az Instagram kiváló hely a fotók és videók megosztására. Ez a típusú platform lehetővé teszi, hogy vizuálisan betekintést nyújtson vállalkozásodba. Lehetsz kreatív, inspiráló képeket és videókat is megoszthatsz.
Az Instagram nagyszerű, ha különböző típusú közösségi média kampányokat indítasz. Hirdetheted a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, remek vizuális tartalmakkal kommunikálhatsz a márkádról a célközönségednek.
Az Instagram hirdetési lehetőségeket is kínál vállalkozásod számára, amivel új követőket szerzel, és növelheted az eladásaidat.
Tudtad?
A Pinterestet, mely az Instagramhoz hasonlóan a vizualitásra összpontosít, havonta több, mint 250 millió aktív felhasználó veszi igénybe. Ez a médiamegosztó hálózat főleg a fotók megosztására és rögzítésére összpontosít.
Ez a médiaplatform kiválóan alkalmas termékeid megosztására is. Megoszthatod azokat a fotókat, amelyek blogbejegyzésekhez, receptekhez, barkácsötletekhez és egyebekhez linkelnek. Itt azonban nagyon fontos azt szem előtt tartani, hogy bejegyzéseidnek mindenképpen illeszkednie kell a kreatív témákhoz.
Ha például cukrászdád van, akkor képeket tehetsz közzé a tortacsodáidról, sütikről vagy éppen a süti elkészítéséhez szükséges útmutatókat is feltöltheted. Ki ne vágyna így Karácsony előtt a tökéletes mézeskalácsreceptre?
Összességében a Pinterest is egy remek platform, amely segít kapcsolatba lépni a leadekkel.
Tudtad?
Márkaépítési szempontból a YouTube az egyik leghatékonyabb információs eszköz lehet számodra. Az emberek aktívan keresik a videókat és nézik őket ezen a platformon, havi 2 milliárd havi bejelentkezett felhasználó van jelen az oldalon. Ez a médiaplatform lehetővé teszi videók készítését és megosztását bárhol. Ez egyedülálló lehetőség számodra a márka ismertségének növelésére és a közönség bevonására egyaránt.
Tudtad-e?
A fenti oldalak közül melyik platformot használod a leggyakrabban? Van olyan amelyikre eddig még nem regisztráltad vállalkozásod?