Top 2024 keresési trendek, amelyekre érdemes odafigyelni az új évben

2023-ban az AI-alapú keresés és a SERP-ek (Search Engine Result Page) jelentős fejlődése köszöntött be a Google Search Generative Experience és a Bing Copilot bevezetésével. Emellett láthattunk egy új Google AI modellt, a Gemini-t, amely érti a szöveget, a kódot, a képeket valamint a videókat is.

Az innováció terén élen járva a Google folyamatosan frissíti az algoritmusokat a tartalom és az oldalélmény minőségének javítása érdekében.

Légy naprakész és ismerd meg a legfontosabb trendeket az SEO-stratégiád finomítása érdekében!

Minőségi tartalomstratégia

2024 legyen az az év, amikor optimalizálod az egész weboldalad, a régit és az új tartalmakat egyaránt.

Íme néhány dolog, amit a prioritási listája tetejére kell tenned:

  • Keresd meg és töltsd ki a tartalmi hiányosságokat, növelve ezzel webhelyed szakmaiságát.
  • Vizsgáld meg a régi és a jelenlegi tartalmak teljesítményét annak megértése érdekében, hogy mely témákat preferálja  a közönséged.
  • Szabd személyre a tartalmat a felhasználók szándékai és az érintkezési pontok alapján.
  • Hozz létre és optimalizálj hasznos, edukatív jellegű tartalmakat. Legyen aktuális, informatív, lokalizált és vizuális.

A szakértelem, hitelesség, megbízhatóság kulcsfontosságú. Az olyan témákban való tartalom közzététele, amelyek relevánsak a közönség számára, azokon a területeken, amelyeken a vállalat valódi szakértő, jól fog teljesíteni.

Egy másik fontos terület a tartalomstratégia kialakításakor az, hogy megismerd, milyen konkrét témákra és kérdésekre keres rá a közönséged, és hol keresik ezt az információt. Azok a vállalatok, amelyek megbízható és hiteles forrásokból kapnak márkanézeteket és hivatkozásokat, jól teljesítenek.

Személyre szabott élmény

2023 második felére a Google bevezette a felhasználók számára a személyre szabott keresési élményt, beleértve a "követés" gombot, amely közvetlenül a keresési eredményekben ad több információt a keresőknek arról, hogy mit tartanak fontosnak.

Személyre szabott élményt nyújt az ügyfeleknek az alapján, hogy kik ők, mit keresnek és honnan érkeznek. Ez azt jelenti, hogy szorosabb integrációt kell kiépíteni az ügyféladat-platformmal és a CRM-rendszerekkel.

A 2024-es győzelemhez szükséges kritikus stratégiák közé tartoznak a tiszta adatok, a közönségszegmentálás és az adatvezérelt kampányok az élmények személyre szabása érdekében.

Engagement

A Google keresési eredményeit ma már nagymértékben a felhasználói interakció és elkötelezettség alakítja. A keresők igényeinek megfelelő, szakértői szintű tartalmakat a keresőmotor díjazza.

2024-ben törekedj arra, hogy javítsd a tartalmaid minőségét és élményét a keresők számára.

Helyi stratégia

Legyen személyre szabott, lokális és élményszerű!

A helyi jelenléttel rendelkező márkák számára a helyi élmények hozzáadása szakértelmet, elkötelezettséget és forgalmat fog generálni a weboldaladon. 

Íme néhány ötlet:

  • Kiváló minőségű képek (leírásokkal!)
  • Videók
  • Helyi bejegyzések

A vállalatod landing page-jétől kezdve az összes csatornán való elköteleződésig a teljes helyi stratégiát optimalizálni kell.

A többcsatornás megközelítés kiaknázása

Győződj meg arról, hogy a márkád minden releváns platformon látható. Az összes lehetőség kihasználása azt jelenti, hogy optimalizálni kell az ügyfélútvonalat különböző csatornákon és tartalomtípusokon keresztül:

  • GYIK
  • Hírek és bejelentések
  • Webináriumok
  • Videók
  • Képek

Használd ki a cikkünkben szereplő trendeket és stratégiákat! 

Állíts össze prioritási listát, hangold össze vállalatod a különböző funkciókkal!

Vedd fel velünk a kapcsolatot és tervezzük meg 2024-es éved együtt!

Ivett Szabó

Nincs TÖBB
FÉLREbeszélés

BESZÉLGESSÜNK!

+36 20 420 0306
hello@dna.hu

VAGY NÉZZ SZÉT EGYÉB FELÜLETEINKEN

Ha már van víziód, kellenek az eszközök!

KÉRJ AJÁNLATOT
Digital Network Agency - 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram