A közösségi hálózatok segíthetnek a márkád ismertségének a növelésében, új leadeket generálni, kapcsolatot létesíteni a potenciális ügyfeleiddel, ügyfélszolgálatot biztosítani.
A Facebook kiváló lehetőség számodra, hiszen a platformnak köszönhetően könnyedén megszólíthatod a célközönséged. Itt megoszthatod a legújabb fotóidat, videóidat, cikkeid, weboldaladhoz tartozó linkeket, létrehozhatsz szavazásokat egyszóval mindent megoszthatsz a termékedről, szolgáltatásaidról, magadról, kialakíthatod a személyes márkád. Ezenkívül a Facebook fizetett hirdetéseket is ajánl, ami lehetővé teszi számodra, hogy új követőket, ügyfeleket szerezhess. Persze ügyelned kell arra, hogy a követőidnek értéket teremts és ne spammeld őket szeméttel, mivel ami gyorsan jött, gyorsan is megy.
Tudtad?
A Twitter 340 millió felhasználóval rendelkezik, melyből 186 millió aktív naponta. Ezt a platformot a Facebookhoz hasonlóan használják, a felhasználók fotókat, videókat, állapotfrissítéseket, linkeket, közvélemény-kutatásokat és egyebeket tehetnek közzé. A legjelentősebb különbség a Facebook és a Twitter között az üzenetek méretében észlelhető. A Twitterre ugyanis egy üzenetben, mindössze 280 karakter fér el. Itt aztán tényleg a lényegre kell törekedned. A Twitteren is hozhatsz létre fizetett hirdetéseket, annak érdekében, hogy új követőket és konverziót szerezz a céged számára.
Tudtad?
Újabb mérföldkőhöz érkezett a LinkedIn, 2020. októberében ugyanis már 766 millió felhasználóval büszkélkedhetett. A közösségi oldalhoz naponta 172800-an regisztrálnak. Gondolnád, hogy ez másodpercenként két regisztrálót jelent?
Tudtad?
A te vállalkozásod jelen van a fenti oldalakon? Ha, igen megfelelő tartalmakat generálsz vagy csak néha-néha kiposztolsz valamit, hogy lássák, még üzemelsz?
Következő cikkünkben a médiamegosztó hálózatokról lesz szó. De mik is ezek? Pár nap és kiderül!
Kövess minket Facebookon és értesülj a legfrissebb híreinkről