Potenciális új partnereid most is a böngészőben keresik a megoldást a problémáikra. Mit gondolsz, téged találnak meg előbb vagy a konkurenciád? Legyél te is a dobogón!

Sokan Google AdWordsként ismerték meg a Google hirdetéskezelőjét, 2018. júliusában azonban bejelentették, hogy Google Ads lesz ezután. Az új név mellett új emblémát is bevezettek.
A Google Ads a Google által kifejlesztett online hirdetési felület, ahol a hirdetők rövid hirdetések, szolgáltatási kínálatok, terméklisták vagy videók internetes felhasználók számára történő megjelenítésére ajánlatot tehetnek.
A Google hirdetéseket helyezhet el a keresőmotorok eredményeiben, mobilalkalmazásokban és videókban. A szolgáltatásokat “pay-per-click” (PPC) kattintás alapú árképzési modell szerint kínálják.
Tudtad, hogy a világon több, mint 4,5 milliárd aktív felhasználója van a Google keresőjének?
2019-ben napi 5,5 milliárd keresés futott le a Google-n keresztül.
Potenciális új partnereid most is a böngészőben keresik a megoldást a problémáikra. Mit gondolsz, téged találnak meg előbb vagy a konkurenciád? Legyél te is a dobogón! Ehhez nincs másra szükséged, mint egy gondosan megtervezett AdWords kampányra.
De mi is az az AdWords kampány?
Az AdWords kampány egy AdWords-fiókban található hirdetési kampány, mely rendszerint több hirdetéscsoportból áll. Minden hirdetéscsoport különböző hirdetésszövegeket jelenít meg, attól függően, hogy milyen típusú kulcsszót ír be a felhasználó a Google keresőmotorjába. Például, a társasjátékot és kirakót is árusító játékbolt dönthet úgy, hogy termékeihez különféle hirdetési kampányokat szervez.
Célozd meg a megfelelő látogatókat, a megfelelő kulcsszavakkal!
Az AdWords-kampány létrehozása után sokan azt gondolják, hogy nyugodtan hátradőlhetnek és várják, hogy a látogatók rákattintsanak a hirdetéseikre.
A PPC és a SEO folyamatos, iteratív folyamatok, amelyek állandó figyelmet igényelnek az alábbi területeken:
- Kulcsszókutatás
- Kulcsszavak csoportosítása
- A hatástalan kulcsszavak kiszűrése
- Kulcsszóadatok elemzése
Meg kell győződni arról, hogy az általad létrehozott hirdetéseket a megfelelő embereknek jelennek meg, és persze, hogy nem fizetsz-e túl sokat azokért a kulcsszavakért, amelyek nem hoznak számodra hasznot.
A DNA megtalálja a legértékesebb AdWords kulcsszavakat számodra, amelyek használatával a látogatók valóban megtalálják a weboldalad!