A Google Ads a Google által kifejlesztett online hirdetési felület, ahol a hirdetők rövid hirdetések, szolgáltatási kínálatok, terméklisták vagy videók internetes felhasználók számára történő megjelenítésére ajánlatot tehetnek.
A Google hirdetéseket helyezhet el a keresőmotorok eredményeiben, mobilalkalmazásokban és videókban. A szolgáltatásokat “pay-per-click” (PPC) kattintás alapú árképzési modell szerint kínálják.
2019-ben napi 5,5 milliárd keresés futott le a Google-n keresztül.
Potenciális új partnereid most is a böngészőben keresik a megoldást a problémáikra. Mit gondolsz, téged találnak meg előbb vagy a konkurenciád? Legyél te is a dobogón! Ehhez nincs másra szükséged, mint egy gondosan megtervezett Google Ads kampányra.
A Google Ads kampány egy Google Ads fiókban található hirdetési kampány, mely rendszerint több hirdetéscsoportból áll. Minden hirdetéscsoport különböző hirdetésszövegeket jelenít meg, attól függően, hogy milyen típusú kulcsszót ír be a felhasználó a Google keresőmotorjába. Például, a társasjátékot és kirakót is árusító játékbolt dönthet úgy, hogy termékeihez különféle hirdetési kampányokat szervez.
Az Google Ads kampány létrehozása után sokan azt gondolják, hogy nyugodtan hátradőlhetnek, és várják, hogy a látogatók rákattintsanak a hirdetéseikre.
A PPC és a SEO folyamatos, iteratív folyamatok, amelyek állandó figyelmet igényelnek az alábbi területeken:
Meg kell győződni arról, hogy az általad létrehozott hirdetések a megfelelő embereknek jelennek meg, és persze, hogy nem fizetsz-e túl sokat azokért a kulcsszavakért, amelyek nem hoznak számodra hasznot.
A DNA megtalálja neked a legértékesebb Google Ads kulcsszavakat, amelyek használatával a látogatók valóban rátalálnak majd a weboldaladra!