Miről beszélünk a legtöbbet? A Twitter kutatása szerint ezekről

július 7, 2020

A tudatos vásárlók világában márkaként megérteni azt, mi történik a kultúránkban – fontosabb, mint valaha. A Twitter egy nagyon izgalmas kutatás eredményét tette közzé, ami feltárja a platform leggyakoribb és legnagyobb növekedést mutató témaköreit.

Miről beszélnek a legtöbbet? Blog poszt

2016. január 1-től, 2019 június 30-ig Twitter posztok milliárdjait elemezték ki, feltárva a legtöbbet használt hashtageket, amiket nagyobb témakörökbe rendeztek. Kiszűrték az olyan örökzöld témákat, mint a sport és a politika, és azokat vizsgálták meg, amik adott időszak alatt a legnagyobb növekedést produkálták. Miről beszélünk egyre többet? Nézzünk pár példát!

1. Jóllét

Természetes emberi vágyunk, hogy boldog és egészséges életet éljünk, de az elmúlt években ez sokkal inkább fókuszba került, a külső, fizikális megjelenés, testkép és diéták uralják a beszélgetéseket. #wellbeing #selfcare

2. Mindennapi tűnődések

Minél többet tudunk meg az univerzumról, ami körülvesz minket, annál nagyobb áhítattal tekintünk rá. Egyre nagyobb érdeklődést mutatunk a kozmosz, a Föld, a klímaváltozás, az extrém időjárás és spirituális energia témakörei iránt. #meaning #wonder

3. Bolygónk

Egyre több ember próbálja magát egyre nagyobb elvárásoknak megfeleltetni, ha a bolygónk tiszteletéről, védelméről van szó. Ahogy egyre többet tudunk meg, egyre több kutatás támasztja alá, hogy mekkora árat kell fizetnünk mindennapos életvitelünk miatt, sokkal inkább fókuszba kerül a fenntartható életvitel, hogy ennek megtaláljuk a módját és tegyünk a változásért. #action #innovation

4. Alkotás

Alkotók, építők, vállalkozók csatlakoztak a művészek világához és egyre inkább elmosódik az éles határ a munka és a személyes szenvedélyek között, újragondolva a mindennapi munkánkat és közelebb hozva ezzel a kreativitást a mainstream kultúrába. #video #creativity

5. Technológia

A technológia – ahogy ezt nagyon sokat emlegetjük mostanában – rengeteg dolgot megváltoztat körülöttünk - ahogy tanulunk, ahogy alkotunk, ahogy dolgozunk, mind-mind folyamatosan fejlődik, új irányokat, módszereket és perspektívákat kap. Egyre izgatottabban várjuk, hogy milyen következményekkel fog ez járni, elképzeljük a lehetőségeket, és sokkal hatásosabb, kiterjedtebb jövőt álmodunk magunknak. #technology #virtualreality

6. Identitás

Az identitás kérdése talán még sosem volt ennyire forró téma. Az emberiség sosem érezte ennyire elemi igényét annak, hogy megtalálja önmagát, és megalkossa a saját szabályait. Egyre többen élnek „hangosan”, osztják meg az élményeiket, áttörik a megszokásokat és sokkal több nyitottságot igényelnek a társadalomtól olyan témakörökben, mint a genderkérdés vagy a különbözőség. #identity

Te melyik fenti témakört vesézed ki szívesen a social mediában?

Ivett Szabó

Nincs TÖBB
FÉLREbeszélés

BESZÉLGESSÜNK!

+36 20 420 0306
hello@dna.hu

VAGY NÉZZ SZÉT EGYÉB FELÜLETEINKEN

Ha már van víziód, kellenek az eszközök!

KÉRJ AJÁNLATOT
Digital Network Agency - 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram