Google Hirdetési fiók beállítása

A Google kampányok indításához szükséged lesz egy Google Ads fiókra, amit szerencsés esetben, vagy te hoztál létre, vagy teljeskörű hozzáférést kaptál a kiviteleződ által. Mutatjuk hogyan tudod te megcsinálni.

Fiók létrehozása

  • Hirdetéskezelő megnyitása
  • Jelentkezz be egy Gmail-es email címmel és válaszd az “Új Google Ads fiók létrehozása” lehetőséget
  • Add meg, hogy mi a vállalkozásod célja (ha webshopot üzemeltetsz, akkor mindenképp a középső a te válaszod)
  • Írd be a vállalkozásod nevét és webcímét
  • Válaszd ki a területet, ahol hirdetni szeretnél
  • Add meg azokat a témákat, amik a vállalkozásodhoz szorosan kapcsolódnak (többet is beírhatsz)

Első hirdetés létrehozása

  • Hozz létre egy hirdetést, bármilyen tetszőleges szöveg beírásával. Akár értelmetlen mondatokkal is kitöltheted, a lényeg, hogy tovább tudj haladni. Nem fogjuk elindítani ezt a hirdetést
  • A költségkeretet hagyd az alapbeállításon, szintén nem lesz jelentősége
  • Fogadd el a hirdetés áttekintését

Számlázási adatok és fizetési módok

  • A számlázási információk felületen, a képen látható első két mezőt hagyd az alapbeállításon
Digital Network Agency marketing ügynökség facebook google adwords
  • Add meg a vállalkozás nevét és címét és a kapcsolattartó adatait
  • A fizetési módnál válaszd ki, hogy előre szeretnéd feltölteni az egyenlegedet (Manuális), vagy utólag szeretnél a kampányok után fizetni (Automatikus)
  • Add meg a kártya adatait, amivel vagy előre feltöltöd az egyenlegedet, vagy utólag levonódhat róla a szükséges összeg
  • Fogadd el az ÁSZF-et
  • Kattints a Küldés gombra