Hogyan építs jó ügynökségi kapcsolatot?

Egy ügynökséggel igazán jó partneri viszonyt ápolni egészen hasonló feladat, mint bármelyik emberi kapcsolatunkat. Időt, energiát igényel, meg kell szokni egymás szokásait, ki kell ismerni egymás ízlését, össze kell hangolódni ahhoz, hogy szuper végeredmény születhessen hosszú távon. 

Digital Network Agency marketing ügynökség facebook google adwords kampány

De mi az, ami ténylegesen befolyásolja, mozgatja a jó partneri viszonyt?

Természetesen, mint minden kapcsolatban, itt is nagyon fontos az őszinteség, megbízhatóság és kommunikáció. És nagyon fontos, hogy ne felejtsük el, ez egy partneri viszony, ami kölcsönösségen alapszik, és mindkét fél részéről befektetést igényel.

Ha azon gondolkozol, hogy elkezdesz dolgozni egy ügynökséggel, adunk pár tanácsot, hogy hogyan építs jó kapcsolatot velük!

Felelősség, transzparencia

Amikor elkezdesz dolgozni egy ügynökséggel, nem tudsz sok mindenre hagyatkozni, mint arra, hogy korlátozott információk alapján megbízol benne. Így nagyon fontos, hogy a közös munka során tisztában legyél azzal, mi történik pontosan. Minden úgy halad, ahogy megegyeztetek.

A bizalom kiépítésének ez egy nagyon fontos alapja, hogy lekövethető legyen, ami történik.

Bizalom, őszinteség és egészséges konfliktusok

Amint azt érzed, hogy az ügynökséged felelősségteljesen viselkedik és tisztában vagy vele, hogy mi történik, mire költöd a pénzedet, el lehet kezdeni kényelmesen, őszinte beszélgetéseket folytatni. Amint ezt a szintet elértétek, sokkal könyebben fogtok tudni együtt dolgozni, és mindkét fél számára jobb élmény lesz a közös munka.

Partneri viszonyban lehet egymás challengelni, közösen gondolkodni azzal a céllal, hogy valami többet, jobbat alkossatok közösen. Nagyon nagy kincs egy olyan ügynökség, aki gondolkodik a te márkáddal, a te céljaiddal, és proaktív módon próbál segíteni, elérni a jobb eredményeket.

Ezek olyan energiabefektetések, amik mindenkinek hasznosak lesznek. A végső felhasználó a lehető legjobb élményt kapja, az ügynökség örül, hogy van egy ügyfele, akikkel jó együtt dolgozni, az ügyfél pedig örül az eredményeinek, és hogy nincs magára hagyva.

Digital Network Agency marketing ügynökség facebook google adwords kampány

Személyes kapcsolat

Egy ügynökségre nem lehet cégként tekinteni. Emberekből áll, és az embereket kell kiismerni, megszokni, megismerni a szakmai tudásukat, hozzáállásukat, a cégben zajló folyamatokat.

Nagyon sok konfliktust el lehet kerülni azzal, ha tudod, mikor, milyen ügyben hogyan érdemes kommunikálni, milyen átfutási ideje lesz, kit kell keresned, hogy a leggyorsabban eredményt láss belőle stb.

Kommunikáció

A rendszeres kommunikáció mindennek az alapja. Nem hallottunk még olyat egy projekt lezárásakor, hogy jó volt, jó volt, de beszélhettünk volna kicsit kevesebbet. A megfelelő mennyiségű információ, mindig nagyobb biztonságot ad és sokkal több esélyt arra, hogy elégedettek legyetek a végeredménnyel.

Ezek a pontok elengedhetetlenek a jó kapcsolathoz, és jó kapcsolat nélkül nem születhetnek igazán jó kampányok. Ha azt érzed, hogy valami nincs rendben a jelenlegi ügynökségeddel, eljött az idő, hogy ezt feléjük is jelezd, és tegyél valamit érte!

Hidd el, megéri!